Dröm

Av någon okänd anledning var jag i Stockholm, bodde på hotell som skolstyrelsen betalade. Det var dagen för avresa och jag höll på att packa ihop när rummets nästa gäst dyker upp lite för tidigt. Tom Cruise. Va sjutton gör han i mina drömmar, jag är inte ens särskilt förtjust i honom!? Han var i alla fall så snygg som man tänker sig att en skådespelare är på röda mattan och jag betedde mig lite grann som en starstruck fjortis. Fnittrade och kommenterade hur snygg han var. Jag undrar om det var mitt undermedvetna som försökte få det till en sexdröm. Misslyckades tyvärr.
Insåg att jag inte hade nån tågbiljett bokad vilket gjorde mig mer än lovligt stressad så tjejen i hotellreceptionen lovade mig att det gick ett tåg halv 9 på kvällen. Jag behövde bara fördriva lite tid på stan. Ute på stan var det marknad, men inte av den vanliga sorten. Nej i mina drömmar är det så klart sexmarknad. Men även där misslyckades mitt undermedvetna med att göra det till en sexdröm för alla "knallarna" höll på att packa ihop.
Så jag gick hem till ett par jag är kompis med, och eftersom dom bor i Göteborg befann jag mig plötsligt där. Skrattade och hade jätteskoj, och bestämde mig visst för att sova över där.
På morgonen efter skulle jag packa ihop. Osmidigt nog skulle jag packa mängder med kläder i en stor säck. Den blev knökfull. Och dessutom var Honkatten där, hon skulle också med i sin kattbur. Så jag skulle alltså åka både tunnelbana och tåg med stor säck kläder och en kattbur med tung katt i. Jag hade så mycket ångest över det där i drömmen! Tack och lov kom jag aldrig iväg för drömmen slutade innan. Alldeles innan den tog slut försökte mitt undermedvetna återigen göra det till en sexdröm genom att mannen i paret började tafsa på mig. Det hade kunnat leda till något om inte hans gravida fru varit i rummet brevid och vi hade sällskap av hans två systrar...

Så. Sammanfattning. I need to get laid!

Kommentarer
Postat av: Shva

Ojdå, du saknar visst något. :P



Dryg packning när man ska ut och resa drömmer du alltså också om! Undrar vad drömtydarna säger om det?



"BAGAGE: Denna dröm är förknippad med resor och symboliserar en förändring i ditt inre. Du är full av iver och entusiasm inför något nytt och längtar efter att det ska ske snart, men känner att du ännu har mycket moktstånd att övervinna. En vanlig dröm är att man blir av med sitt bagage. Det symboliserar rädsla, oftast för en erotisk upplevelse. Bära tungt: du blir till hjälp för en kär vän. Se andra bära: du vill frigöra dig från ett beroende."



Hm... det gjorde mig inte så mycket klokare.

2009-01-28 @ 16:08:28
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0