On a side note

Så har jag sovit ca fem timmar i natt, igen! För fjärde natten i rad har jag inte lyckats gå ifrån datorn före 4 på morgonen. Det behövs ingen expert för att inse att min hjärna går på lågvarv nu. Jag känner mig helt ooba*.
Det finns så klart anledningar till varför jag inte går och lägger mig, en av dom är att jag inte har något pressande att gå upp till nästa dag medans den andra är att jag har hittat något som håller mig fängslad långt efter att förnuftet går och lägger sig.



ooba: out of brain activity, a passive state wherein your brain wont seem to produce any thoughts at all

Kommentarer
Postat av: Shva

Ojoj... jag vet hur lätt det är att fastna i den fällan. Man blir inte sömnig av att sitta framför datorn. Tyvärr har jag märkt att man inte får lika god sömn om man skjuter upp den till senare på dagen.



Var hittade du ordet ooba, WoW? ^^

2009-02-11 @ 11:52:53
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: Mia

Ooba uppfanns tillsammans med två WoW-kompisar :D

2009-02-11 @ 12:36:13
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0