Honkatten

ÄR DU EN BRA Katt: Självklart, det ingår i själva definitionen av att vara katt
VAD HETER DU: Den informationen är hemligstämplad.
KALLAS: Honkatten
VARFÖR: För att "hon som skriver" vill vara anonym.
VAD HAR DU GJORT IDAG: Väckt "han den långe". Krävt mat. Gjort mina bestyr på lådan. Tittat på utsikten från balkongen. Slumrat vidare, skönhetssömnen är viktig. Gosat med "hon som skriver".
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Slumra vidare, skönhetssömn! Kräva mer mat. Kanske flanera lite utomhus.
VAD VILL DU HELST HA NU: Gourmetmiddag.
VAR ÄR DU NU: På min dyna, slumrandes.
SAKNAR DU NÅGON NU: Skulle vara Hankatten. Men nej, han äter bara upp min mat.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: I söndags. "Hon som skriver" kom hem med nån löjlig råtta med fjädersvans.
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Slumra. Äta. Roa mig. Flanera. Gosa med "dom som bor hos mig".
VEM PRATADE DU MED SENAST: "Hon som skriver".
VAD PRATADE NI OM: "Hon som skriver" pratade gibberish. Jag valde att sträcka ut min kropp och få klapp..
VAD GÖR DU JUST NU: Slumrar och drömmer om nästa gourmetmåltid.
ÄR DU BLYG: Inte det minsta. Min vackra kropp är till för att visas upp!
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: När "han den långe" gick upp.
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Måste ha varit hemma hos "hon den gamla".
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: All your beds are belong to us!
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: "Hon som skriver" och "han den långe".
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Jag gosade med"hon som skriver", det är ungefär samma sak.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Billig kattmat.
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Skönhetssömn, gourmetmiddagar, roa mig.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Leka med plastsnöre.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Allt som låter utomhus.
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Diskutablet.
KLIAR DET NÅGONSTANS? Lite i örat.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Sömn.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Halvdann, "hon som skriver" raidade så det blev inget lekande alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0