Dagens Ass Pump

Vi var inte många människor på dagens Body Pump och salen är inte stor men trots det finns det plats åt alla i  en vid fyrkant runt instruktören, jag ställer mig på min vanliga plats (that's right, jag är ett så frekvent ansikte att jag har en "plats"!) och hämtar vikterna. När jag återvänder så har en av "gubbarna" ställt sig framför mig på ett väldigt olämpligt sätt. Se illustration:

Röd - instruktör
Svart - människor
Lila - jag
Brun - gubbe

Säg mig nu, hur mycket av instruktören tror ni jag såg?
Och hur mycket tror ni jag såg av gubbens arsle i våra framåtböjande, rumpputande övningar?!


Vad är grejen med att ställa sig så jävla olämpligt? Ville han att jag skulle titta på hans rumpa? Exhibitionist? Gubbslem? Eller bara normalt dum i huvudet?

Jag är både trött, mensig och mensvärkig så jag tänker gå å lägga mig och begära ryggmassage nu!


Kommentarer
Postat av: Shva

Det var mig ett pucko, det fanns ju gott om plats för honom närmare väggen.



Har vi synkade mensperioder nu? :)

2009-02-25 @ 19:13:57
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0