And another side note

ooba....vad var det jag skulle skriva här...
(Se vilket bra uttryck det är!)

Jag skulle beklaga mig över att mitt te blev kallt innan jag hann dricka det för jag var helt enkelt för trött för att skynda mig.

Och så skulle jag glädjas åt den enorma mängd snö vi har för tillfället. Allt är vitt, och inte bara för att det har snöat på det utan för att snön lagt sig i högar så att allt är översnöat, underifrån så att säga.

Sen skulle jag bara försäkra alla om att tyskan går bra just nu. Ich heiße Crazy Cat Lady und ich wohne mit meine (kan vara mein där också, vi har inte kommit dit än) zwei Katzen.
För att få fram ß tryck in Alt och siffrorna 225 på numpaden.
För att få fram ü tryck in Alt och siffrorna 129 på numpaden (eller så använder ni ¨-knappen brevid Enter tillsammans med u.

Kommentarer
Postat av: Shva

Snö är härligt! Vi har det här till och med, även om inte lika tjockt! :D



Nu saknas det bara att du spelar in den där tyskan och lägger upp ljudfilen! ^^

2009-02-11 @ 11:58:57
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: Mia

Det räcker väl med att jag måste prata inför massa andra människor varje torsdag på våra chatt sessioner!

2009-02-20 @ 17:18:32
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0