Miniuppdatering

Träningsvärken från torsdagens Body Pump sitter i än även om det lättat något. Igår var alla rörelser plågsamma, idag gör det mest ont när jag spänner musklerna. Orkade till och med ut på en promenad med jogginslag nyss. Det var fint och nu kan jag låtsas att jag har varit nyttig idag också även om det kanske gick i långsammaste laget för att anses vara träning. 

Skräcken från den senaste Stephen King boken jag läste sitter också i än, lyckades somna igår med bara fönsterlampan tänd men sov lite oroligt och när jag vaknade till vid 4 förstod jag inte hur jag skulle våga somna igen. Tydligen somnade jag gott för vid åtta-tiden vaknade jag av att katterna i farten och hade sönder möbler igen...
Ikväll vill jag se på The Village men eftersom jag är ensam hemma i natt igen tänker jag att det kanske inte är den bästa av mina idéer.

Halsontet från gårdagens badsession sitter i. Spenderade dagen med mina tre äldsta syskonbarn, äventyrsminigolf (Vem som vann? Jag förstås, stort!) och bad. Jag hade riktigt trevligt och jag tror dom hade det också. Bjöd på god(are) mat (än deras mammas) gjorde jag också, även om köttärssåsen blev i starkaste laget så tog dom om flera gånger. Var så härligt att få bada med några som inte hackar tänder och får blå läppar efter att ha slängt ett ögonkast på sjön. Dvs, det är vad sambon gör när han ska bada. Fryslort är vad han är! Men syskonbarnen är lika tåliga som jag och vi var under och över och brottades och simmade och hoppade. Skitskoj!

Idag är planen att köpa present till ett av tidigare nämnda syskonbarn, shit vad dom fyller år ofta när man har 5 syskonbarn! Sen får vi se vad som inträffar. Kanske återupptar jag mitt WoW-beroende som varit vilande nu i 1½ vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0