Framme!

Sitter i en 12 kvadratmeter, av desinfektionsmedel stinkade, bastu. Aldrig varit med om ett varmare rum. Två pers kommer värma upp det här overkligt snabbt. Jag sitter med svettdroppar längs ryggen, sambons hud var sval. Jag tror jag hatar honom lite.

Området är översållat med hunder, antar att det är nått jippo på gång. Verkar så pass mysigt att jag blir lite sugen med egen hund. Men nej.

Började dagen med en punka som vi inte upptäckte själv, om en inte en vänlig själ pekat ut det åt oss hade vi åkt iväg och bara muttrat lite över att bilen drog så mycket till höger. Suck, bilanafalbeter här!

Imorgon drar tävlingen igång, planerar att vara borta länge från rummet, bara tillbaka för att sova. Sen ska man slåss med elva andra rum för att få tillgång till toa och dusch. Blesch.

Kommentarer
Postat av: Shva

Ni hade behövt en fläkt! Vi sov i en extremt varm lägenhet också, där jag inte ens kunde öppna fönstret förstra natten för att det var så mycket födelsedagsfirande på innergården - det blev inte mycket sova av. Men en fläkt hade vi i vardagsrummet i alla fall, som man kunde svalka sig med på dagen även om pappa lade beslag på den under natten. :>

2009-08-10 @ 10:27:15
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: korven

jag lär vara sveriges största bilanalfabet när jag får körkort. Watch out säger jag bara.

2009-08-11 @ 12:25:03
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0