Stackars satar

5 minuter efter att jag postat min Louis CK video dök det upp två små satar och ville göra reklam för sina bloggar.

Mie hälsar:
"BARA ETT TIPS Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv) Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort. Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87!"

Elin hälsar:
"Öppen för tips om hur jag ska fixa min blogg =) tål kritik"

Spontant var jag på väg att radera deras kommentarer, men idag kände jag för att göra tvärtom. Inte för att göra reklam för dom, utan snarare påpeka att det här, det tyder på brist på självrespekt. Och så klart en hypad jakt på statistik. Om jag gjorde något sånt här skulle jag banne mig känna mig smutsig.Verkligen som att man är tråkig nog att behöva tvinga dit läsare. Jag brukar gå in på bloggarna, ge dom en överblick utifall att dom kanske skulle kunna göra något intressant på sin egen blogg. Så får dom en plupp i statistiken och jag får vatten på min kvarn. Ofta har dom här människorna bilder på sig själv, gärna i headers i värsta Kenza-stil. Så plötsligt har jag ett ansikte på mina fördomar också. Det är intressant. Man har  ju svårare att se ner på någon om man vet vem det är och personligen övergår jag från "Suck, stön, jävla sellout" till "Åh, suck, stön, stackars vilseledda tonåringar, hoppas dom växer upp och finner lite mognad snart."

Kommentarer
Postat av: Shva

Jag noterade spammet också. Är det inte väl patetiskt självupptaget att bara prata om sin egen värld och skita i vad som står i bloggen man faktiskt skriver i? Det är ungefär lika uppskattat som telefonförsäljare. Tröttsamma människor, ta en termins kurs i självrespekt och hänsyn! :P

2009-04-23 @ 17:38:25
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: korven

HHAHAHAH JAG HATAR DOM SÅ MKT! Jämt jämt jämt. Och när jag skäller ut dom ( kan inte låta bli, nämner saker du nämner i inlägget här bla) så har somliga MAGE att KÄFTA emot... Fan ta dom små FULA satungarna!



Jag såg hela videon BY THE WAY och nu har jag ont i magen av skratt :P

2009-04-24 @ 06:36:10
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0