Piiiinsamt

Nej nej usch och fy jag hatar när det blir så där.
Var och handlade och när jag skulle till och betala så meddelade snällt maskinen "Köp medges ej". För fan liksom, snabb huvudräkning, jo det borde finnas pengar. Nytt försök på samma summa, "Köp medges ej". 
Tar bort en vara. Nytt försök.  "Köp medges ej".
Tar bort ännu en till vara. Nytt försök. Köpet medges. 
Det är sånt som händer, jag hade räknat fel på hur mycket jag handlade för i onsdags helt enkelt. Men ändå, jag tycker det är pinsamt. Kön bakom mig växer och alla tänker säkert på hur slarvig jag måste vara som inte har pengar. Jag låtsas desperat som ingenting men min fasad har fått en spricka. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0