Nu är slutet nära...

Det är nog bara att konstatera att jag är en störd bloggnörd nu.
I natt drömde jag om en bloggare.
Jag hade tydligen bjudit hem flera bloggare men han är den enda jag kommer ihåg vem det var. Vi satt i mammas vardagsrum (i hennes gamla soffa dessutom) och såg på tv. Fast på tv visades en enda lång kavalkad av bloggar jag följer. Han var väldigt lång, längre än min sambo för jag nådde bara upp till bröstet på bloggaren. Efter ett tag dök min äldsta syster upp så jag började presentera allihopa för varandra och när det är klart ställer sig bloggaren upp och tafsar henne på rumpan!

Sen vaknade jag. 

Kommentarer
Postat av: Doc

Haha, jäkla Papamac!

2009-04-14 @ 22:44:25
URL: http://docat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0