Första April

Det är den här dagen igen. När man går runt och är lätt misstänksam mot allt folk säger/skriver. Jag har inte för vana att lura folk, tack och lov brukar inte så många försöka lura mig heller. Jag kan vara pinsamt godtrogen ibland.

Läste Ny Teknik till frukosten imorse (läs 5 minuter sedan) och det slog mig, bland all den här tekniken och artiklar om häpnadsväckande saker så skulle dom kunna gömma ett april-skämt och jag skulle inte fatta det. Jag brukar inte läsa den tidningen så vad vet jag om hur långt fram tekniken är. Oroade mig för det ett tag. Ändå tills jag kom fram till första april-artikeln, en gammal klassiker må jag säga! 

Kommentarer
Postat av: Shva

Vad var det för klassiker?



Själv hade jag glömt helt att det var första april och gick istället runt och var på gott humör för att det är så soligt och varmt! :D

2009-04-01 @ 17:40:53
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: My

det sjuka är ju när det händer grejer på riktigt den 1:a april. Pappa valde att fria till mamma just det datumet, o hon bara garvade för hon trodde att han skämtade. ÄLSKA 1a april :D skön blogg oxå !

2009-04-02 @ 20:21:47
URL: http://ramrod.blogg.se/
Postat av: Mia

Det var alldeles när TV kom och nån drog igång ett första april skämt som gick ut på att om man satte en nylonstrumpa över tv så skulle den bli färg.

I Ny Teknik hade dom en artikel där dom beskrev hur man satte upp persienner för en tv för att få 3D-effekt, och man kunde göra det hemma, enkelt och snabbt.

2009-04-03 @ 14:47:45
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0