Passing the watershed

Jag kan härmed bekräfta myten om att man känner sig sexigare med sexiga underkläder! Jag kan också bekräfta motsatsen, ingen jävel lägger märke till det!

Det känns som att man ibland verkligen trillat ner i hålet "Långvarigt förhållande", det mesta går på rutin och gammal erfarenhet.  Därför skaffar jag mig ibland lite ny erfarenhet. Gräset är inte grönare på andra sidan, det är en annan nyans av grönt bara, inte bättre, inte sämre, bara annorlunda. Rekommenderas.

Jag har mer tankar och funderingar angående det här lilla ämnet kärlek och sex men jag känner mig inte redo att trassla in mig i mitt eget resonemang.


Kommentarer
Postat av: Shva

Jag ska nog få dig att trassla in mig i dina resonemang. ;)

2008-10-25 @ 11:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0