För att fortsätta på samma tema, Stå-upp komiker

Jag vill med ett stort leende rekommendera Louis CK som tydligen kommit ut med nytt material nyligen. Han gav mig skrattanfall på skrattanfall när jag sent igår natt satt och fördröjde sänggåendet (youtube är högst effektiv för sånt). Speciellt är jag förtjust i hans material om barn och den vita mannen som dyker upp i hans show Chewed Up. Jag har inte lyssnat på alla 6 delarna som jag länkade till för till slut fick till och med jag lov att sova men han rekommenderas återigen!


Ytterligare en komiker värd att lyssna på är Georg Carlin! Speciellt om ni känner er religionskritisk så lyssna på hans material. Tydligen gick han bort här i juni vilket känns lite tragiskt då det var under den tiden jag upptäckte och började uppskatta honom. Men människor dör i mångfald varje dag, man kan inte lasta sig för varje dödsfall.

Eftersom the Tee Jay just slängde en kommentar om Pablo Francisco känner jag att det är min plikt att ingående utforska dennes humor.....*klämkäck kömusik*... Jepp! Duger! Jo jag erkänner, humor som handlar om sex tilltalar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0