Filmer

Stekta Gröna Tomater kom -92 till Sverige (gissar jag på) och är något så ovanligt som en dramafilm som jag sett, sett igen och antagligen sett ännu en gång. Och ni ska veta att det är högst ovanligt för en tjej vars filmsmak begränsas till vissa komedier.
The punchline i den här videon är klockren imo!

Fräcka Fruar och Stygga Pojkar är en gammal film, -96, som jag roade mig med att titta på när jag var ung/yngre. Den var inspelade på VHS så kvaliten var ju hemsk men jag tyckte om den. Den var rolig, hade sina poänger och karaktärer och för sjutton, fina killkroppar att titta på! Risken finns att jag skulle skämmas om jag tittade på den idag och insåg vilken sorts film jag sagt mig gilla, så därför tänker jag hålla kvar den i minnet som något positivt och låta någon annan skämmas å mina vägnar!

Japp, det är dom två filmer som på rak arm lever kvar i mitt minne. Jag har blivit för otålig för att titta på film. Mitt attentionspan räcker till en komediserie på en halvtimme, om jag får zappa bort reklamen. Epileptiker ni har blivit varnade, se inte på tv med mig!

Kommentarer
Postat av: Shva

Jag minns Stekta Gröna Tomater från när jag var liten... det var en av de tråkigaste filmerna jag sett, men det kan ju ha varit för att bara jag var 10-12 år. :P

2008-10-25 @ 11:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0