Wrath of the Lich King

3 dagar in i WotLK kan jag bara säga att jag älskar det!
Blizz har ansträngt sig och det märks.
Omgivningen är underbar!
Musiken hur härlig som helst!
De två instancerna jag gjort var sweeta!
Questerna är bättre!
Den gigantiska sköldpaddan jag just åker med tycker jag iofs lite synd om, han komer ju aldrig få sitt lockbete...



Jag har bara upplevt kö en enda gång och den varade i ca 10 minuter på torsdags kvällen så det var överkomligt. I Howling Fjord som jag befinner mig i är det dessutom mycket mindre folk än på Borean Tundra så man behöver inte slåss så mycket för sina quests.

Kommentarer
Postat av: Shva

Härligt! Jag blir lite avis. :D



Köp något till den stackars sköldpaddan nästa gång du åker!

2008-11-16 @ 23:30:27
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0