Tvättstuga

Av någon bra anledning hade jag bokat tvättstugan till 9 idag. Tokig som jag är stannade jag sedan uppe till halv 3 och fick sova i runda slängar 6 timmar... Nu när jag borde behöva sätta igång med städningen känner jag mest för att slänga mig i sängen igen.

Jag hade sällskap i tvättstugan, killen som hade tiden före mig stod och vek sin tvätt. Och han vek den verkligen, snyggt och prydligt! Jag insåg att jag tyckte det var attraktivt. Sen att killen hade långt hår och såg cool ut gjorde ju inte saken sämre. Själv iklädd mjukiskläder och nyvaknat ansikte försökte jag gömma mig bakom alla lakan, jag lyckades riktigt bra. Så istället för att skämmas för mig själv fick jag skämmas över de vita underlakana som inte direkt var vita längre. Gör jag något fel eller blir vita underlakan missfärgade där man sover? Eller inte missfärgade utan mer avsaknad av vitt.

Efter att återigen har  missat att hämta tvätten innan nästa bokning får jag nu ta och speedstäda litegranna!

Kommentarer
Postat av: Shva

Mina lakan blir också mindre vita i mitten. Därför har jag nu inköpt två svarta lakan. ;)



Coola killar i tvättstugan som prydligt viker sin tvätt ser man inte så ofta. Grattis! ( ^ ^)



Jag viker inte så prydligt själv, så jag borde inte säga något om saken. :P

2008-11-08 @ 20:13:26
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0