Teater

Plötsligt har en kulturell lust att gå på teater infunnit sig hos mig.  Jag tänker att det nog borde finnas många bra föreställningar och varför inte passa på att gå på dom när dom passerar våran stad.

I första hand tänker jag på Ronny, Conny, Jonny, Sonny & Donny. Verkar vara en föreställning som berör mina intresseområden och jag är seriös i att gå på den. Dessutom till mina stora glädje: "Ronny, Conny, Jonny, Sonny & Donny: Vuxna 180 kr, grupp och pensionär 140, ungdom och arbetslös 100 kr"
Woop woop! Nu ska jag bara klura ut hur jag bevisar att jag är arbetslös!

Om det inte vore för att jag antagligen skulle känna mig hemskt gammal så skulle jag vilja gå på Totalnormal. Men den spelas ju för allmänheten och är fri entré så varför inte, kan säkert få med mig min väninna E också!

Och Arsenik och gamla spetsar har fått utmärkt kritik i lokaltidningen så jag skulle verkligen vilja testa en humoristisk teaterföreställning.


Nu är frågan om jag vill gå för att jag kommer tycka om det eller om det är en bild jag har fått av att jag borde bli mer kulturell och det blir man genom att gå på teater...

Kommentarer
Postat av: Shva

Teater kan vara kul, det är bra att variera sin underhållning ibland. Inte behöver du känna dig kulturell för det. ;)

2008-11-06 @ 22:35:27
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0