Nattankar

Usch, tycker inte om att gå å lägga mig längre.
Är jag inte halvt sovande redan så jag somnar omedelbart så kommer tankarna att invadera min hjärna.
Ni vet vilka jag menar. Jag är ganska säker på att ni har dom själva. Allt det där ni under dagtid förtränger och gör allt för att inte tänka på. När man ligger där och ska försöka sova, för man vet att det är det förnuftiga att göra, har man mycket mindre försvar och plötsligt är dom överallt. Var man än vänder sig och vilken sida av kinden man än vänder ner mot kudden( Jag sover på rygg för det mesta för den delen).
Bleh, varför kan man inte fortsätta förtränga allt även när det är dags att sova. Jag gillar förträningstekniken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0