I spy with my right eye...

A badger!

För nån vecka sen, mitt i natten si så där, tittade jag ut genom balkongdörren och fick där se en grävling komma lullande över gården. Ni måste hålla med om att en grävling lullar fram. Den spatserar inte, smyger inte, klampar inte. Nej den lullar. Den nosade lite vid en altan och kröp sedan in där.
Med hörsägen om att grävlingar kan vara aggressiva beslöt jag att Honkatten och Hankatten aldrig mer får nosa där!

Appropå de små krypen katterna, dom har flyttat ut på landet för en period. Jag lyckades inte hålla dom nog underhållna så jag tänkte att lite utomhusliv nog kan vara nyttigt för deras mentala hälsa (och deras viktuppgång som alltid sker vid lägenhetsliv). Så nu är det bara Me, Myself and Crazy Cat Lady.

Kommentarer
Postat av: Shva

Så nu är ni bara tre alltså! ^^



Jag tror jag föredrar Bowie framför Badgers. Vilken störig låt, jag fastnade inte alls. :P

2008-11-25 @ 12:06:16
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0