Humor!

Oh sånt här gillar jag!

FELIX kondomer: Gör det goda godare


FROSTIES kondomer: De väcker tigern i dig


GEVAILIA kondomer: När du får oväntat besök


NOKIA kondomer: Connecting people


OLW kondomer: För att du älskar det goda


CARLSHAMNS kondomer: Gott, gotti, gott gott


McDONALDS kondomer: Livet har sina goda stunder

LIBERO kondomer: Det känns tryggt

LÄTTA kondomer: Om du har bestämt dig


VICKS kondomer: Extra starka, extra friska


STATOIL kondomer: Det du behöver när du behöver det


PEDIGREE PAL kondomer: Rekomenderad av ledande uppfödare, köttiga bitar
rakt igenom


GINSANA kondomer: Orka mer


GB-GLASS kondomer: Jag och min Magnum


LOREAL kondomer: För det är jag värd


GORE TEX kondomer: Guarantied to keep you dry


DELIKATESS YOGGI kondomer: Nya smarriga smaker i ny fin förpackning


ERICSSON kondomer: It's all about communication


MICROSOFT kondomer: Where do you want to go today


ALGRENS-BILAR kondomer: Det enda sättet att stoppa dom är i munnen


PRINGLES kondomer: Once you pop, you can't stop


BLÅ-BAND kondomer: Smaskens till sista slicken


WHISKAS kondomer: Om kissen själv får välja


Kommentarer
Postat av: Shva

Haha, den där har jag läst någonstans också. Typisk Mia-humor! ;)



Helt orelaterat, vill du minska textstorleken på blogg-huvudrubriken? I Firefox på min dator som klipps sista tecken av och läggs på en ny rad, det irriterar mig. (^ ^)

2008-11-06 @ 13:21:49
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: Mia

Det är inte mig du ska fråga om det, jag fattar nada av bloggens kod >.<



Men jag ska framföra ditt önskemål till min personliga it-konsult!

2008-11-06 @ 18:42:41
URL: http://memyselfmycats.blogg.se/
Postat av: Shva

Jag har pillat på det redan, jag kan vara din konsult den här gången! Gå in på stilmallar och välj "alternativt redigera din befintliga stilmall". Sök efter "div#header h1 {" och ändra värdet efter "font-size:" under det. :)

2008-11-06 @ 22:33:19
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0