Congratulations Mr.President

Äntligen!

Det ska bli spännande att se vad Barack Obama kan hitta på med Amerika. Han kan ju knappast göra det sämre än Bush. Jag följde faktist valvakan fram till 2 tiden, zappade hej vilt mellan de tre kanalerna och så Navvy CIS för att jämna ut seriositeten, men sedan sa mitt förnuft åt mig att gå å lägga mig. Jag föredrog Filip och Fredriks Racer till Vita Huset, bevisar väl bara vilken populistisk politikerintresserad människa jag är. Sen var ju faktist Dalarnas Göran Greider där och framlade åsikter tillsammans med Barbro Hedvall, som han skrivit Stil&Politik tillsammans med. Lite smånationalistiskt blev jag ju stolt så klart.

Det märktes att dom inte hade lika stor budget som SVT och TV4. Följde en av SVTs dokumentärer, från Bill till Barack, och den uppskattade jag men utöver det såg SVTs valvaka lite blekare ut än TV4s även om jag inte ska säga något för ärligt talat såg jag mest på Navy CIS utöver Racet till Vita Huset.


Kommentarer
Postat av: Shva

Tja, jag får säga grattis jag med! Jag skulle ha röstat på Obama, fast mest för att han är ung och svart; vet egentligen inte så mycket om hans politik. Men han kommer förhoppningsvis styra Amerika åt ett lite bättre håll än Bush gjorde! hejjar på Obama

2008-11-06 @ 22:40:47
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0