Badgers!

Den kan ju faktist komma till användning när jag sätter min plan på världsherravälde i verket...
Det finns så många jag vill tortera. En gratis musikslinga och headset till alla ondingar ska fixas!
Men oroa er icke! Här kommer några grundregler som ni kan lägga på minnet så behöver ni inte oroa er för att bli torterade av mig.

 - Lök är förbjuden.
   Innehav, ätande, odlande och/eller nämnande av lök kommer resultera i hårda straff.

 - Lakrits är förbjuden
   Innehav, ätande, odlande och/eller nämnande av lakrits kommer resultera i straff.

 - Choklad med apelsinsmak och/eller mintsmak är förbjuden
   Innehav, ätande, odlande och/eller nämnande av choklad med apelsinsmak och/eller mintsmak kommer resultera i straff.

 - Dokusåpor är förbjudna.
   Skapande, medverkande och/eller tittande av dokusåpor kommer resultera i böter.

 - Program med syfte att vara fredags- och/eller lördagsunderhållning är förbjudna om dom på det minsta lilla åtliknar program av typ Idol, Stjärnor på is eller Ensam mamma söker.
   Skapande, medverkande och/eller tittande av dokusåpor kommer resultera i böter.


Bara några få grundregler jag har. Att inte bryta mot Lagen kommer dock att belönas storeligen. Gör ni mig riktigt stolt kan ni föräras äran att ingå i mitt harem (varje Världsdiktator av klass har ett harem)!

Kommentarer
Postat av: Shva

Jag tycker om lakrits och choklad med apesinsmak. ♥

2008-11-25 @ 11:56:36
URL: http://shva.blogg.se/
Postat av: Mumin

Håller med om alla förutom Lök samt vissa dokusåpor.. (gillar t.ex. sjukhuset "realityshows" men inte bigbrother :P

2008-11-26 @ 14:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0