Utelekar

Var ute i snön med både Honkatten och Hankatten.
Vi byggde tunnlar i snödrivorna, Hankatten är mycket duktig på det. Vi brukar pyssla med det några ggr per vinter. Otroligt mysigt. Och så härligt att se hur engagerade han är i att leka med mig. Hur kul han tycker det är när våra två tunnlar möts och hur skoj han har när han lurpassar på Honkatten i nån av tunnlarna. Snön var pefekt att bygga med. Lagom blött för att hålla ihop men inte slaskig så jag blev inte så blöt. Vid ett tillfälle satte han sig och stirrade intensivt upp i skogen. Det var ungefär då jag insåg att det hade blivit mörkt, bakom mig lurade en mörk dörröppning till förrådet, skogen är stor och kan hysa både det ena och det andra. Mörkrädd japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0