Lista på anledningar till att jag är galen

  • Jag pratar för mig själv. Mestadels när jag är hemma ensam men ja det händer även när det finns andra folk omkringsom t.ex. ute på stan. Detta är ett klassiskt sätt att ses som galen.
  • Jag går ut på promenader med mina katter. Också ett ganska klassiskt sätt, att bli refererad till som Crazy Cat Lady.
  • Jag viker mitt toalettpapper på ett specifikt sätt när jag ska torka mig. Det är exakt antal rutor per torkobjekt, dom är lagda så att den lösa fliken alltid kommer åt samma håll i högen med torkobjekt samt att jag viker allt papper i förhand innan jag sätter igång med själva torkandet. Nog det konstigaste jag gör, näst konstigaste är att jag berättar det!
  • Jag skrattar gärna högt för mig själv, visserligen i samband med bokläsning eller tv-tittande men en del verkar klassa detta som galet.
  • Jag går ofta runt och sjunger på någon sång (som jag antagligen hörde i fjärran för jag kan oftast inte förklara vart jag fick låten ifrån) men problemet är att jag oftast bara kan en hel mening (om man har tur) så jag kan bli ganska upprepande...
  • Jag har vid upprepade tillfällen duschat så pass länge att brandlarmet känt av värmen och satt igång.
  • Efter att ha ätit maten från McDonalds låg jag kvar i soffan och kollade på Scrubs då jag upptäckte att mina fingrar doftade mat. Så ja, jag låg och sniffade på mina egna fingrar ett tag.
  • Jag ser på påstådda barnfilmer och animerade filmer och har behållning av dom.
  • Och jo just det, jag är på god väg att bli folkskygg!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Mac Donalds, brrr... :-P

2008-12-03 @ 19:19:53
Postat av: Shva

Duschat så länge att brandlarmet satt igång? Det var häftigt. (O_o)

2008-12-06 @ 18:59:21
URL: http://shva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0